zondag 21 januari 2018

2e vaccinatieronde

Omdat Jonathan een nieuwe bloedfabriek heeft gekregen moet hij helemaal opnieuw alle vaccinaties halen. Deze 9 cocktail-vaccinaties zijn verdeeld over 5 x. Vorige maand is de eerst keer geweest. Aangezien Jonathan nogal getraumatiseerd is als het gaat om naalden is dit nogal een dingetje. Omdat wij een belangrijke afspraak hadden gingen mijn ouders mee. Oma mee naar binnen en opa teenkrommend op de gang. Ze hoorden hem bij de balie krijsen.

Deze week was dus de tweede keer. Ik moet bekennen dat ik er onderhand ook wel ietsiepietsie zenuwachtig onder ben. Beide armen ingesmeerd met verdovingszalf en vol goede moed naar de GGD. Oma had een vuurwerkpakket beloofd als Jonathan niet zou huilen.

En wat was hij dapper! Zonder een kik te geven gingen de spuiten beide armen in. "ik dacht alleen maar aan het vuurwerk mam". Als hij klaar is draait hij zich om en zie ik hem stiekem een klein traantje wegpinken. Ik zeg niets en slik een brok weg. Wat ben ik trots op hem!

1 opmerking:

  1. Wat mogen jullie toch trots zijn op deze mega bikkel... xxxx

    BeantwoordenVerwijderen