dinsdag 11 december 2018

En hopsakee, weg met de medicijnen

Vandaag mijn laatste blog. Doet bijna zeer haha. Ik heb zo heerlijk van mij af kunnen schrijven aan dit document wat ik laat drukken tot een boekje. (mocht er iemand interesse hebben dan hoor ik het wel😉)

Ik ben blij, of eigenlijk wij zijn blij.
Vorige week woensdag controle dag in Leiden. Marc en Jonathan hebben de nacht ervoor in het Ronald Mc Donaldhuis geslapen omdat ze zich al vroeg moesten melden. De dag ging uitstekend met prachtige bloeduitslagen. De laatste inentingen zijn gedaan (enkel de BMR prik die 2 jaar na transplantatie moet worden gedaan). Een HB van 7,4 in de pocket. Volgende keer zal in februari weer zijn. Ze zullen dan ook de tweejaarlijkse longfunctietest doen.

   
Jonathan voor het RMD huis.


Vandaag werd ik gebeld door de kinderarts. Jonathan mag zijn laatste medicatie laten staan. Geloof je het??? Geen medicijnen meer, niets nadaaaaa....
Vanavond na het eten riep ik hem in de keuken voor dit goede nieuws. Ik moet jullie bekennen dat er wel een traantje gevloeid heeft hier. En nog... als ik het schrijf kan ik een brok in mijn keel krijgen.

Jona gooit graag de laatste chemische troep weg.


Ik heb dan ook besloten om mijn blog over onze held hiermee af te sluiten. Het is goed zo. 
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de geweldige steun. Het was voor mij een heerlijke uitlaatklep geweest. Wij gaan vol goede moed de toekomst in.  Liefs van een trotse pap en mam.


1 opmerking:

  1. Dat is geweldig nieuws! Wat een tijd....ik wens Jonathan alle geluk van de wereld!X

    BeantwoordenVerwijderen